lördag 24 oktober 2009

Var 20e minut!!

Ja.. Det var så ofta lillstrumpa vaknade i natt..
Jag och Lars tror att det är medecinens fel och ska sluta med den.
Annars har det varit en fin dag. Jag har haft barnvakt till Cindra, så jag har packat och storstädat hemma.

Jag har börjat få stava till f.r.u.k.t här hemma, säger man nåt med ordet frukt. Springer Darling till fruktskålen och pekar tills hon får det hon vill ha. Visst får hon äta frukt, men inte istället för mat, vilket är vad hon vill.

Nu mina vänner ska jag slappa as hell i soffan min. Jag har haft några monster jobbiga dagar.

ps: SARA SARA, jag vill ringa dig hela tiden, kan vi prata snart. Saknar dig!

Puss

1 kommentar:

  1. Men vad tusan... vad jobbigt att det inte verkar funka så bra med medicinen. Kan inte tänka mig hur era nätter varit det senaste... ojojoj. Jag har blivit så bortskämd så jag tyckte det var jobbigt att gå upp halv åtta idag. Lyxproblem egentligen va... man ska vara väl glad att man får sova 5 timmar i sträck egentligen. Kan du skicka upp lillstrumpa i ett paket till mig eller?!

    SvaraRadera